Ací comença AMB PERMÍS

dijous, 28 d’abril del 2016

També a Florida Universitària


 UNIMAJORS


El 25 d'abril!, i a petició del professor, fiu lectura, d'allò que escric, als alumnes companys del curs de postgrau 5é.
En primer lloc, vaig llegir algunes definicions del que diuen alguns escriptors que, per a ells, és la poesia.  
Deprés mirí que els meus, molt estimadissims, companys tingueren clar les diferències entre prosa i literatura (no sé si ho vaig aconseguir)
Tot seguit passarem a la lectura de poemes i debat. Debat molt sucós i participat -és que els meus companys de Florida Unimajors son els millors!- amb la col·laboració, de luxe, del professor Mario.
Al final de tan bé com se portaren, se'n van anar a casa amb un regalet que els hi vaig fer.     

Aci veiem els companys de classe, pencant a base de bé! 
                               
                                                   
       

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada